.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هزینه دریافت کارت هوشمند سوخت اعلام شد

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت با تشریح قابلیت‌هاي نسل جدید کارت‌هاي هوشمند بنزین مي‌گوید: کارت‌هاي هوشمند نسل جدید کاربری چند منظوره داشته و امکان استفاده از آن به عنوان هاب ارائه‌دهنده خدمات مالی الکترونیک نیز وجود دارد.
به گزارش شمال نیوز شهرام رضایی با تشریح قابلیت‌های به‌روز شده در نسل جدید کارت‌هاي هوشمند سوخت گفت: کارت‌هاي هوشمند جدید به مرور زمان و بر پایه نیاز شخصی افراد جایگزین کارت‌هاي قبلی مي‌شود و به هیچ وجه نیازی به تعویض اجباری کارت‌هاي قدیمی نیست. وی در گفت‌و‌گو با «شانا» تصریح کرد: در صورت سوختن یا مفقودی کارت‌هاي هوشمند قدیمی، کارت هوشمند نسل جدید برای افراد صادر خواهد شد.

رضایی درباره بومی‌سازی نرم‌افزارهای کارت‌هاي هوشمند سوخت در داخل کشور گفت: در گذشته مجبور بودیم این کارت‌ها را از یک شرکت خارجی تامین کنیم که با تولید آن در داخل کشور، انحصار تولید این کارت‌ها شکسته شد و امروزه این کارت‌ها با یک سوم قیمت قبلی در داخل کشور تولید و تامین مي‌شود.

وی تاکید کرد: تاکنون ۱۰۰ هزار کارت هوشمند سوخت جدید تولید شده است و با رونمایی و صدور مجوز توزیع توسط وزیر نفت، توزیع آن بین مردم آغاز شده است.

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌هاي نفتي درباره امنیت کارت‌هاي هوشمند سوخت نسل جدید در مقایسه با کارت‌هاي قدیمی گفت: کارت‌هاي قدیمی نیز امنیت کامل داشتند؛ اما قابلیت‌هاي امنیتی کارت‌هاي جدید بیشتر بوده و در نتیجه امنیت این کارت‌ها بیشتر است.

مدیر فنی سامانه هوشمند سوخت با اشاره به اینکه تاکنون امکان پرداخت الکترونیک وجه سوخت تنها از طریق درگاه‌هاي یک بانک امکان‌پذیر است، گفت: امکان مشارکت بانک‌هاي متعدد در زمینه پرداخت وجه الکترونیک سوخت در کارت‌هاي هوشمند نسل جدید تعبیه شده است و ما در این زمینه آمادگی کامل داریم.

معاون فنی سامانه هوشمند سوخت درباره قیمت کارت‌هاي هوشمند سوخت جدید گفت: هزینه دریافت کارت‌هاي هوشمند سوخت جدید۱۰ هزار تومان است که این رقم کمتر از هزینه تمام‌شده تولید این کارت‌ها است. وی تصریح کرد: تولید کارت‌ها هزینه‌هاي دیگری نظیر پاکت کردن و شخصی‌سازی کارت‌ها دارد که سعی کرده‌ایم در چند سال گذشته با وجود افزایش قیمت، این رقم را ثابت نگه داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.